segunda-feira, 10 de março de 2014

MAILBOX SURPRISE . JAPANESE SEWING BOOKS

Estou mais uma vez a publicar tardissimo o meu Mailbox Surprise post...
Desde sexta-feira que podem ver no blog da Marte, Compagnie M., a roupa que a Yi Farn fez para a sua filha com os tecidos que a Heidi lhe enviou. Passem por lá que vale a pena!

Once again, I am so late publishing my Mailbox Surprise post... Sorry!
Since last Friday you can see, on Compagnie M. blog, the beautiful clothes Yi Fran made with the fabric and notions Heidi has send her. blog. As an appetizer, I will share with you some photos of this lovely frill blouse. Check out the skirt here!
 
E se, como eu, gostam de livros de costura japoneses, vejam também o blog da Yi Farn. Chama-se precisamente Japanese Sewing Books e tem todas as novidades editoriais, imensas dicas para entender as instruções em japonês e uma série de traduções para ingles de modelos específicos.

And if, like me, you like Japanese sewing books, head over Yi Farn blog. Japanese Sewing Books - great simple blog name, isn't it? - has news about all Japanese sewing books releases, plus great tips to understand their instructions and several translations of specific projects.

1 comentário:

  1. Aiii como me gustara a min este blog entonces.. co que me gustan a min os libros xaponeses de patrons.. Graciñas por compartir !!

    ResponderEliminar